Handelsbetingelser

Vinduespudsning for private og erhverv i Nordsjælland og stor København

Handelsbetingelser for renseholdet.dk
og renseholdet.com

HANDELS- OG LEVERINGSBETINGELSER

renseholdet.dk og renseholdet.com ejes af: Renseholdet ApS CVR: 30813170

Du kan kontakte os:

https://www.renseholdet.dk

• Tlf.: 40 46 56 95 Vi har åbent for telefon tid Mandag til Fredag 08.00 – 17.00 (weekend lukket)

• E-mail: ordre@renseholdet.com

• Facebook: https://www.facebook.com/renseholdet

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer og ydelser på renseholdet.dk og renseholdet.com til levering i Danmark.

BESTILLING OG BETALING

renseholdet.dk og renseholdet.com er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

For at handle på renseholdet.dk og renseholdet.com, skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept og/eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Til kassen”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer, betalingsform. Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Bestil og betal”. Herefter går din ordre videre til renseholdet.dk / renseholdet.com og kan ikke længere ændres.

Du er forpligtet til at oplyse en korrekt adresse til leveringen af varerne. Hvis adressen, du har oplyst, ikke kan bekræftes, forbeholder Renseholdet sig ret til at tilbageholde levering og annullere ordren.

Vi trækker først pengene fra den valgte betalingsmetode, når ordren er sendt fra os.

FORSENDELSE
I Danmark benytter vi GLS eller dao som fragt leverandør og levere til nærmeste PakkeShop.
I Norden (Sverige, Norge og Finland) benytter vi GLS og PostNord til levering i nærmeste PakkeShop. I øvrige EU lande, benytter vi GLS. Og USA benytter vi PostNord.

ANNULLERING AF ORDRER

Renseholdet kan annullere en ordre, hvis ikke det er muligt at levere den bestilte vare. Du vil blive underrettet hvis en sådan situation skulle opstå, ligesom enhver betaling eller reservation foretaget på et betalingsmiddel vil blive returneret/annulleret.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering pr. e-mail for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse/salgskvittering fra os.

14 DAGES FORTRYDELSESRET

Når du handler hos renseholdet.dk eller renseholdet.com har du som forbruger normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 13 dage efter modtagelsen af varen. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, Kan du sende os en mail på ordre@renseholdet.com og vi vil derefter sende dig en returformular.

Hvis du fortryder tillkommer returporto a 50 kr når du vælger at lave en retur og ikke der ikke er tale om en ombytning.

B2B Leverede varer tages ikke retur, medmindre særskilt aftale herom er truffet skriftlig. Ved reklamation eller fejlleveret vare vedlægges beskrivelse af fejlen med varen.

For alle returvarer gælder at der skal medfølge faktura kopi eller lignende, ellers vil varen ikke blive krediteret.

Udbetaling af eventuelt tilgodehavende sker ved henvendelse til vort bogholderi, med oplysning om kunde nr. kontonummer samt kreditnota nummer.

RETURNERING

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Bemærk at vi ikke modtager retur fra DAO, da disse bliver omdelt om natten hvor vores kontor er lukket.

OMBYTNING

Hos Renseholdet tilbyder vi gratis ombytning på alle ordre med forsendelse i Danmark.

Send en e-mail til os ordre@renseholdet.com med info omkring hvilket produkt du gerne vil ombytte fra og til, så sørger vi for at fremsende dig en gratis returlabel.

Når vi har modtaget din retur ordre, sender vi det model / produkt som du ønsker.

Vi svare på din mail inden for 24 timer i alle hverdage.

For at vi kan behandle din ombytning så hurtig som muligt, ville vi sætte pris på at du sender følgende oplysninger når du skriver til Renseholdet omkring ombytningen.

• Dit ordre nr.

• Hvilken model / produkt du ønsker at ombytte fra og til.

• Navn eller e-mail på den person som har lavet bestillingen.

HVOR LANG TID GÅR DER?

Når du har modtaget returlabel fra os, skal du printe returlabel ud og sende din ombytning retur.

• Vi forventer at varen har samme stand som da vi afsendte den. (Ikke brugt, Mærker og Indpakning mm.)
• Der går som regel 2-5 dage før vi modtager din ombytning.
• Fra vi har modtaget din ombytning (Returpakke) er behandlingstiden 1-2 hverdage.
• Så snart vi har behandlet din ombytning vil du modtage en mail med track and trace.

BEMÆRK:

Vi godkender ikke ombytninger, hvis varens værdi er forringet, fordi:

• Du reelt har taget varen i brug.
• Hvis vi vurdere at varen er taget i brug eller emballage er brudt. 
• Beskadig eller mærker på produktet, som følger af i brugstagelse eller tab.
• Vi modtager ikke pakker fra DAO, da disse bliver omdelt om natten hvor vores kontor er lukket.

Skulle du fortryde efter ombytning og ønsker at sende din ordre retur samt have pengene tilbage, fratrækker Renseholdet alle forsendelse udgifterne som der har været i forbindelse med ombytningen fra det beløb som skal refunderes.

Dog max 100,- Kr i alt. Renseholdet dækker kun udgifterne ved første ombytning.

VIGTIGT

• Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.
 Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
• VI forventer at varen har samme stand som da vi afsendte den.
• Dokumentation for dit køb samt returformular.
• Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

TILBAGEBETALING / REFUSION

Når du handler på renseholdet.dk / renseholdet.com har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 13 dage efter modtagelsen af varen.

Ved returnering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

SKAL DU BRUGE RETURLABEL?

Hvis du ønsker returlabel fra os, skal du kontakte os via ordre@renseholdet.com
og oplyse dit ordre nr. og hvilken varer du ønsker at returnere. Derefter sender vi en mail med returlabel som du kan bruge til at returnere din varer. Hvis du har gjort brug af vores returlabel fratrækkes 50 kr i det beløb som vi tilbagebetaler. Vores returlabel er med forsikret pakkepost, og du er derfor forsikret hvis din returpakke skulle blive væk under forsendelsen. Derfor anbefaler vi altid vores kunder til at bruge denne, da du selv har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.

INDEN DU SENDER RETUR:

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

VI forventer at varen har samme stand som da vi afsendte den. (Mærker og Indpakning mm.)

Fra vi modtager din returpakke, er behandlingstiden op til 3 hverdage.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Vi modtager ikke pakker sendt uden omdeling. Alle retur pakker skal sendes til vores adresse.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller en note med ordre nr.

Når vi modtager varen, kontrollerer vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Hvis du har gjort brug af vores returlabel fratrækkes 50 kr i det beløb som vi tilbagebetaler.

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

• Du reelt har taget varen i brug.
• Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
• Hvis vi vurdere at varen er taget i brug eller emballage er brudt.
• Beskadig eller mærker på produktet, som følger af i brugstagelse eller tab.

Du kan kontakte os via mail til ordre@renseholdet.com eller via telefon i hverdagene imellem 8.00-17.00.

Hvis du ikke ønsker at gøre brug af vores returlabel, skal du sende din returpakke til nedenstående adresse:

Renseholdet ApS
Plejeltvej 10B
DK-3230 Græsted

REKLAMATION

Når du handler på renseholdet.dk / renseholdet.com følger vi den danske købelov. Du har som forbruger ifølge lovgivningen altid 2 års reklamationsret på dine køb.

B2B er der dog kun 1 års reklamationsret.

Det er vigtigt du ikke forveksler garanti med reklamationsret, da vi ikke udbyder garanti på nogen produkter.

Når du reklamerer over en vare indenfor 6 måneder efter et køb, er det os som virksomhed der har bevisbyrden på om der er tale om en produktionsfejl. De sidste 6-24 måneder er det dig som forbruger der har bevisbyrden, og du skal derfor være sikker på der ikke er tale om fejlbehandling m.m. af dit produkt fra din side af.

Når du opdager en fejl eller mangel ved din vare, skal du inden for rimelig tid reklamere over det. Med rimelig tid forstås, at dette skal ske indenfor 2 måneder fra du opdager fejlen. Med dette menes også, at vi skal modtage varen indenfor de 2 måneder.

Efter du har opdaget en fejl, skade eller lignende ved et produkt bedes du kontakte os så hurtigt som muligt. Du bedes fremsende en mail til ordre@renseholdet.com hvori du skriver dit ordre nr. samt vedhæfter tydelige billeder af skaden eller fejlen.

Når vi har vurderet de fremsendte billeder, vil vi bede dig sende din vare retur til os, hvor vi vil vurdere fejlen/skaden yderligere. Vi sender dig selvfølgelig en returlabel som du kan benytte når du skal sende varen retur til os.

Når vi har modtaget din vare vil denne blive vurderet af professionelle fagfolk som kan fastslå om der er tale om en produktionsfejl. I tilfælde af at din reklamation er berettiget og der ikke blot er tale om almen slitage og brugsspor, vil vi udbedre skaden. I tilfælde af, at vi ikke kan tilbyde dette, vil vi tilbyde dig en ny vare.

BEMÆRK: Kan vi ikke tilbyde dig samme el. lign. vare kan beløbet refunderes. Vær dog opmærksom på, at vi fratrækker fragtomkostningerne ved brug af vores returlabel.

HVAD ER SLITAGE?

Vær opmærksom på at slitage ses ved, at brugssporene på varen er tydelige. F.eks. at elastikken i materialet er blevet mørnet, at fibrene er trukket fra hinanden på udsatte steder (f.eks. skridtet hvor stoffet bliver trukket fra hinanden) eller at varen er meget forvasket, og har mistet farve er blevet fnuldret eller lignende fra vask eller skyllemiddel. Derudover er syninger som tydeligt er blevet trukket fra hinanden og ikke blot gået op på fejlagtig vis heller ikke en reklamation.

Det kan også være størrelsen ikke har været 100% korrekt, eller at varen er blevet udsat for mere fysisk belastning end du som forbruger kan forvente den kan holde til.

RABATKODER

Vi tilbyder med jævne mellemrum rabatkoder som et led i vores markedsføring. Disse koder er kun gyldige i begrænsede perioder og kan være underlagt særlige betingelser.

Koderne kan være begrænset til kun at kunne benyttes i forbindelse med særlige produkter, kategorier eller mærker.

Når du benytter en rabatkode skal du købe for det angivne minimumsbeløb. Hvis du køber for mindre end det angivne minimumsbeløb, vil differencen ikke blive refunderet.

Enhver rabatkode du ønsker at benytte skal indtastes i købsforløbet, inden du betaler ordren. Du kan ikke få godskrevet en glemt rabatkode efter ordren er placeret. Der kan kun benyttes 1 rabatkode pr. ordre.

Rabatkoderne er ikke personlige, og kan bruges af ihændehaveren.
Rabatkoderne har ingen kontantværdi og kan ikke indløses til kontanter, tilgodebeviser eller lignende.

I tilfælde af bedrageri, forsøg på svindel eller i tilfælde af mistanke om andre ulovlige aktiviteter i forbindelse med indløsning af rabatkoder, er vi berettiget til at annullere rabatkoden, at annullere ordren hvorpå rabatkoden er benyttet og blokere din mulighed for at handle på renseholdet.dk og renseholdet.com for bestandigt.

PERSONDATA

For at kunne handle på renseholdet.dk og renseholdet.com skal du som minimum oplyse:

• Navn
• Adresse
• E-mailadresse
• Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Har du eget login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os via e-mail ordre@renseholdet.com.

COOKIES

Ved at benytte renseholdet.dk og renseholdet.com accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren.

En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

MISLIGHOLDELSE

I tilfælde af at kunden misligholder forpligtigelser i henhold til disse salgs- og leveringsbetingelser kan renseholdet.dk / renseholdet.com afbryde eller begrænse din brug af Renseholdet’s website/r, ligesom ordrer ikke vil kunne placeres.

Følgende forhold anses blandt andet for at være væsentlig misligholdelse:

• Kunden giver urigtige oplysninger om navn, adresse, e-mail adresse, telefonnummer.
• Kunden udøver chikane mod withworkwear.dk, vores medarbejdere eller vores kunder.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@renseholdet.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

LOVVALG OG VÆRNETING

Køb af varer på renseholdet.dk og renseholdet.com er undergivet dansk ret.
Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

GOD ERFARING

Vi har over 21 års erfaring med polering af både nye og vinduer af ældre dato. Hvis opgaverne kræver lift har vi også dette til rådighed. Virksomheden råder også over et højteknologisk proffesionelt vaskeanlæg som kan klare opgaver op til 5 sals højde (22 meter).

Desuden arbejder vi naturligvis efter Arbejdstilsynets regler om faldsikring, stigers anvendelse med mere.

GODE PRISER

At vi har udstyret i orden og overholder sikkerhedsreglerne koster ikke ekstra for dig. Vores priser er konkurrencedygtige – og det er vores arbejde også.

Ring til os, hvis du har brug for en vinduespudser i Helsingør og omegn, så giver vi et uforpligtende tilbud.

Vi elsker det vi laver!

Succes er, hvor forberedelse og mulighed mødes

0 +
Tilfredse kunder
0 års
Erfaring
0 %
Tilfredshedsgarenti
kvm
Pudset