forretningsbetingelser for private

Aflysning / annullering samt betaling

Da 2021 er og har været anderledes for alle , har vi ændret nogen forretningsbetingelser for private kunder. 
 
Aflysning/Annullering:
1. Ved aflysning eller annullering indenfor 12 timer fra påbegyndt arbejde, er der fuld faktura betaling. Dvs. hvis en bookning bliver aflyst under 12 timer inden aftalt tid, bliver du faktureret det fulde beløb. Da vi ikke kan nå at booke om.

2. Hvis man afmelder i god tid, skal du blot være opmærksom på!
Priserne er baseret på antal ruder, tilgængelighed & frekvens! 
Ændres dette, iflg. aftalt i en turnusordning, ændres prisen automatisk til den komme gang. 

Betaling:
Betalingen skal ske inden påbegyndt arbejde. Betalingen kan ske via MobilePay 99720 eller kontant på adressen. Fakturen sendes efterfølgende automatisk efter udførelsen af opgaven. Denne betalingsform sker grundet tidligere erfaring for forsendt betaling for udført arbejde.
 

Ser frem til forståelse, og glæder mig til et fortsat god samarbejde. 

Ændringerne er gældende fra 14 april 2021